Friday, July 10, 2009

orait! BERMULANYE SEM BARU

salam...sebanarnye dah lame balek UMP.Tak sempat nak habes keje tak sampai sebulan...ngeee..sedih giler.Nak buat camner,tugas kena jalan gak.Kang budak2 komplen tak buat keje lar,curik tulang lar..aiyoo..tapi tak pew.Sanggup korban mase cuti aku dan wang ringgit aku balek untuk menaikkan name UMP.Aku balek UMP sebenarnyer adew program sekolah anak angkat kat area tempat PM Malaysia sekarang,Pekan Pahang.Sape lagi,Datuk Seri Najib Tun Razak(DSN).Bertempat kat Sekolah Menengah Kebangsaan Peramu Jaya.Naseb baek lar amek sekolah menengah pat gak adek angkat.huhu.boleh tunjuk aku or bawak aku jalan2 ke..ehehe..Balek semule niat asal,sebenarnyer kitorang pilih tersebut untuk menaikkan taraf akademik sekolah tersebut.Kitorang tak nak amek sekolah yang pandai2 sgt coz diowang dah idowp kowt.So,Prof. Dr. Rosli a.k.a Dekan Fakulti Mekanikal yang pilih cam tu.Prof ckap lagi baek kite naikkan sekolah diowang.Bile sekolah tu dah maju,tukar lak sekolah lain.Secare tak langsung UMP pon dapat name n kelab kesayangan aku MECHAPRO pon dapat name.Kalu korang nak taw,dalam kelas downg dah siap tampal poster UMP kowt.Maybe U impian dowang kowt.huhu..



1 comment:

~nEeYsA~ said...

wahhh..
bgus arr..
pasni msti dorg nk msok ump kn?
pas2 cari abng izul die..
hahaha..